Internetowy sklep z zegarkami działający pod adresem https://filcomp.pl/ prowadzony jest przez Prosperiti - pana Pawła Pietrusiaka, z siedzibą przy ul. Elizy Orzeszkowej 20 w Kłodawie 62-650, woj. wielkopolskie.
NIP 6662101890, REGON 302136467, firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Urząd Miasta i Gminy Kłodawa.
Magazyn firmy mieści się w Kłodawie przy ul. Elizy Orzeszkowej 20. Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż internetową, odbiór osobisty produktów możliwy jest tylko i wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu terminu oraz jeżeli produkt występuje w nie wysuniętym magazynie w Kłodawie ul. Elizy Orzeszkowej 20.
KONTO BANKOWE prowadzone w walucie PLN w banku MBank Numer konta bankowego 15 1140 2004 0000 3102 8498 6626
Spis treści regulaminu :
I. Przyjmowanie i realizacja zamówień
II. Zmiany w zamówieniach
III. Ceny towarów
IV. Czas realizacji zamówienia
V. Formy płatności
VI. Reklamacje
VII. Prawo odstąpienia od umowy
VIII. Dane osobowe
IX. Postanowienia końcowe
Klient ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego (Paweł Pietrusiak, ul.Elizy Orzeszkowej 20, 62-650 Kłodawa). W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.
Definicje :
Sklep - sklep internetowy z zabawkami działający pod adresem https://filcomp.pl, sprzedający produkty znajdujące się w jego ofercie za pośrednictwem Internetu,
Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże do doręczenia wybraną przez Klienta formą dostawy/odbioru,
Klient - osoba fizyczna lub prawna prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej; dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca Konto Klienta,
Konto Klienta - baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień oraz historię zamówień Klienta,
Przelew bankowy - płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie w usłudze przekazu pocztowego,
Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce;
Przelew elektroniczny - płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemów zainstalowanych w sklepie - Tpay
Punkt Odbioru - punkt prowadzony przez Filcomp.pl, w którym można odebrać zamówienie zrealizowane przez Sklep.
I. Przyjmowanie i realizacja zamówień
1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów realizowaną na odległość, w szczególności za pośrednictwem sieci Internet.
2. Informacje na temat towarów Sklep zamieszcza na stronie www.kochamzabawki.eu. Towary prezentowane na stronach Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
3. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez strony internetowe https://filcomp.pl
4. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia znajdującego się w Sklepie. Złożenie zamówienia stanowi ofertę zakupu towarów. Klient jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza zamówienia.
Składając zamówienie Klient dokonuje:
- wyboru zamawianych towarów,
- oznaczenia sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu na jaki ma być wystawiona faktura (mogą to być różne adresy),
- wyboru sposobu uregulowania płatności.
5. Zamówienia są przyjmowane również:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem sklep@filcomp.pl
- telefonicznie pod numerami: +48 695 649 249
- pocztą tradycyjną pod adresem Prosperiti ul. Elizy Orzeszkowej 20, Kłodawa, 62-650.
6. Natychmiast po złożeniu zamówienia (zarejestrowaniu zamówienia w systemie sprzedaży sklepu www.kochamzabawki.eu przez obsługę Sklepu) Klient otrzymuje e-mailem wiadomość potwierdzającą, że zamówienie dotarło do Sklepu. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Umowa sprzedaży zawarta jest z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji oraz potwierdzenia dostępności towaru, a w przypadku wybrania przez klienta formy płatności przelew lub płatności Tpay i dokonaniu zapłaty ceny sprzedaży.
7. Sklep rozpoczyna realizację zamówienia:
7.1. w przypadku zamówień złożonych z wybranym sposobem regulowania płatności przy odbiorze, natychmiast po ewentualnym telefonicznym potwierdzeniu przyjęcia zamówienia oraz potwierdzeniu dostępności towaru;
7.2. w przypadku zamówień złożonych z wybranym sposobem regulowania płatności przelewem elektronicznym lub kartą kredytową za pośrednictwem Payu lub innych systemów płatności on-line, natychmiast po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności oraz potwierdzenia przez sklep dostępności towaru;
7.3. przypadku zamówień złożonych z wybranym sposobem regulowania płatności przelewem bankowym, natychmiast po otrzymaniu przez Sklep wpływu przelewu na konto bankowe wskazane przy zamówieniu oraz potwierdzenia przez sklep dostępności towaru.
8. Sprzedawca w każdym wypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia. Zamówienie będzie uważane za złożone tylko w sytuacji, gdy w formularzu Zamówienia zostaną umieszczone wszelkie dane pozwalające na prawidłową identyfikację Klienta, w tym w szczególności numer telefonu kontaktowego lub adres email.
9. W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców Sklepu) i brak jest możliwości realizacji zamówienia Klienta w terminie 30 dni, Sklep ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy. W takim wypadku Sklep najpóźniej w terminie 14 (czternaście) dni, licząc od daty zawarcia umowy, zawiadamia klienta o braku możliwości spełnienia świadczenia oraz zwraca całą otrzymaną od klienta sumę pieniężną.
10. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem i braku możliwości realizacji zamówienia w tej części w terminie 30 dni, Klient jest informowany przez obsługę Sklepu o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).
11. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczana jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży. W przypadku wyczerpania się towarów ze sprzedaży promocyjnej lub wyprzedaży, Sklep poinformuje o tym fakcie Klienta. W takim wypadku Sklep będzie uprawniony do skorzystania z możliwości odstąpienia od umowy, przewidzianego w ust. I pkt 10 i 11 regulaminu.
12. Do każdego zamówienia wystawiana jest paragon.
13. W przypadku złożenia zamówienia przewyższającego wartość 2.000 PLN, sklep może prosić Klienta o wpłatę zadatku na poczet zamówienia w wysokości ustalonej indywidualnie z Klientem.
14. W przypadku złożenia zamówienia na produkty nietypowe lub wykonane wg indywidualnego projektu Klienta, sklep może prosić Klienta o wpłatę zadatku na poczet zamówienia w wysokości ustalonej indywidualnie z Klientem.
II. Zmiany w zamówieniach złożonych w sklepie Filcomp.pl
1. Zmiany w zamówieniu Klient może dokonywać do momentu jego zrealizowania (czyli do momentu przekazania do wysłania). Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.
2. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt ze Sklepem poprzez e-mail pod adresem sklep@filcomp.pl, telefonicznie pod numerem +48 695 649 249 w godzinach 8.00 – 16.00 (pn-pt). Zmiany w zamówieniu zlecane telefonicznie lub poprzez komunikatory, będą wprowadzane wyłącznie po zweryfikowaniu Klienta jako właściciela Konta, na którym zostało złożone zamówienie podlegające modyfikacji.
3. Modyfikacje w zamówieniach przekazywane e-mailem dotyczące zmiany: adresu Klienta, adresu dostawy oraz zawierające polecenia zwrotu nadpłaty będą przyjmowane do realizacji tylko w przypadku, gdy dyspozycja zostanie przekazana z adresu e-mail zarejestrowanego na Koncie Klienta lub po weryfikacji telefonicznej Klienta.
III. Ceny produktów
1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez sklep zamówienia oraz dostępności towaru.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
4. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Koszty dostawy zostaną doliczone do zamówienia, zgodnie z cennikiem dostaw obowiązującym w dniu złożenia przez Klienta zamówienia.
5. Koszty dostawy
Koszty wysyłki zamówienia poprzez firmę kurierską Inpost zostały opisane w zakładce zasady wysyłki
Uwaga : koszt przesyłki może być inny w związku z gabarytami i wagą przesyłki. Dokładny koszt zamówienia będzie widoczny przy składaniu zamówienia.
IV. Czas realizacji zamówienia
1. Czas realizacji zamówienia obejmuje czas przygotowania zamówienia do wysyłki oraz czas dostawy.
2. Czas przygotowania zamówienia do wysyłki, to czas który upływa od przyjęcia zamówienia do przyjęcia zamówienia do wysłania paczki ze Sklepu wybraną przez Klienta formą dostawy, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest w chwili skompletowania całego zamówienia, a termin wysyłki dla zamówienia określany jest na podstawie towaru o najdłuższym czasie realizacji.
3. Czas dostawy jest ustalany zgodnie z pkt 5 - 7 ust. IV Regulaminu.
4. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost i paczkomty na adres wskazany przez Klienta lub przygotowywane są do odbioru z magazynu firmowego znajdującego się w Kłodawa przy ul. Elizy Orzeszkowej 20, w zależności od wyboru Klienta dokonanego przy składaniu zamówienia.
5. Sposób i deklarowane przez przewoźników terminy dostawy dla zamówień:
5.1. Sposoby i czas dostawy :
Firma kurierska Inpost przewidywany czas dostawy: 2 dni robocze.
•Odbiór osobisty (tylko po uprzednim umówieniu w drodze telefonicznej lub mailowej) ul. Orzeszkowej 20, Kłodawa 62-650 w godzinach 8.00-16.00
V. Formy płatności
1. Sklep przyjmuje płatności w polskiej wlaucie - PLN - polski złoty
2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski,
- płatność przy odbiorze gotówką w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej lub doręczyciela Sklepu,
- płatność gotówką w przypadku zamówienia odbieranego osobiście w Kłodawie ul. Orzeszkowej 20,
- przelew elektroniczny lub karta kredytowa realizowane za pośrednictwem systemów płatności elektronicznych Tpay bez względu na formę dostawy/odbioru,
- przelew bankowy wykonywany z dowolnego banku lub przekazem pocztowym na konto:
prowadzone w walucie PLN w banku MBank na konto bankowe :
15 1140 2004 0000 3102 8498 6626
Prosperiti Paweł Pietrusiak
ul. Elizy Orzeszkowej 20
62-650 Kłodawa
3. W przypadku niektórych produktów, z uwagi na ich właściwości lub wartość Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostarczenia zamówień lub form dokonania zapłaty za zamówienie. Szczegółowa informacja w tym zakresie umieszczona jest bezpośrednia przy opisie produktu.
VI. Reklamacje
1. Umowa sprzedaży zawierana jest między klientem a właścicielem Sklepu w momencie potwierdzenia przez sklep przyjęcia zamówienia i potwierdzenia dostępności towarów oraz dokonania przez klienta płatności za zamówiony towar, a w przypadku płatności przy odbiorze w momencie potwierdzenia złożenia zamówienia i potwierdzenia dostępności towarów. (Potwierdzeniem zawarcia umowy jest mail od Sklepu potwierdzający złożenie zamówienia i dostępność towaru. Jeżeli klient nie zakwestionuje potwierdzeń umowa zostaje zawarta.)
2. Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona np. mechanicznie lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji (czy taśma nie jest naruszona) itp. Jeżeli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp., prosimy o spisanie w obecności doręczyciela protokołu reklamacyjnego.
3. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
4. Zapisy z pkt VI regulaminu sklepu mają zastosowanie tylko na terenie państw na terytorium UE.
5. Reklamacje należy przesyłać mailowo na adres info@kochamzabawki.eu – lub telefonicznie pod numerem +48 695 649 249 w godzinach 8.00 – 16.00.
Uszkodzony/niesprawny towar odsyłamy na adres :
Prosperiti Paweł Pietrusiak
ul. Elizy Orzeszkowej 20
62-650 Kłodawa
6. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt reklamującego a po uznaniu reklamacji przez gwaranta koszty przesyłki przechodzą na gwaranta.
7. Nieuzasadniona odmowa przyjęcia zamówienia przez klienta, traktowana jest jako naruszenie zasad regulaminu.
8. Niekompletność zamówienia nie może być powodem odmowy przyjęcia zamówienia.
9. W przypadku nieuzasadnionych reklamacji (np. uszkodzenie mechaniczne powstałe z winy użytkownika czy niesprawność spowodowana zużyciem baterii) towar zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt.
VII. Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Prosperiti Paweł Pietrusiak, ul. Elizy Orzeszkowej 20, Kłodawa 62-650 tel. 695649249 email: sklep@filcomp.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 25 PLN.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
VIII. Dane osobowe
1. Składając zamówienie w Sklepie www.kochamzabawki.eu Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie www.kochamzabawki.eu oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
2.Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.
3. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
IX. Postanowienia końcowe
1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Prosperiti ul. Elizy Orzeszkowej 20, 62-650 Kłodawa wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Urząd Miejski w Kłodawie.
2. Udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką paragonu.
3. Informacje zawarte na stronach Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a wyłącznie zaproszenie do negocjacji.
Ostatnia aktualizacja regulaminu : 06.07.2024