Opublikowano 27 komentarzy

M3 Smartband Instrukcja Obsługi Opaski Sportowej

M3 instrukcja obsługi opaski sportowej

M3 Smartband Instrukcja Obsługi w języku Polskim

Szczegółowa instrukcję obsługi M3 Smartband.

1.Jak użytkować M3 prawidłowo ?

Ustawiamy na zapięciu prawidłową długość dopasowaną do szerokości nadgarstka użytkownika tak aby zegarek przylegał prawidłowo dolnym czujnikiem do skóry.

2. Jak ładować Smartband M3 ?

Jeżeli pierwszy ładujesz opaskę po połączeniu z ładowarką Smartband włączy się po kilku sekundach.

Aby wyjąć Smartband do ładowania trzeba naciagnąć do tyłu pasek  i wyjąć z gumowej opaski.

W obecnej chwili występują dwa rodzaje Smartband M3 jeden ładowany za pomocą kabelka :

2.1 Następnie należy połączyć tą końcówkę opaski, która ma 2 złote bolce z kabelkiem dołączonym w zestawie i ten kabelek wsadzić do źródła zasilania USB jakim może być ładowarka od telefonu lub złącze USB komputera czy laptopa.

kabelek ładujący M4 FitPro

Druga wersja wodoodporna IP67  nie potrzebuje kabelka bo jest ładowana bezpośrednio do ładowarki tak jak tu na załączonym obrazku : 

jak ładować smartband m3
wersja m3 bezpośrednio ładowana

3. Pierwsze kroki do połączenia Smartbanda ze Smartfonem :

  •  Wyjmujemy Smartband M3 z gumowej bransolety poprzez odgięcie pasków bransolety do tyłu, co ułatwia wyjęcie.
  • Podłączamy do ładowania za pomocą dołączonego do zestawu kabelka.  Należy połączyć tą końcówkę zegarka, która ma 2 złote bolce z kabelkiem dołączonym w zestawie i ten kabelek wsadzić do źródła zasilania USB jakim może być ładowarka od telefonu lub złącze USB komputera czy laptopa.
  • Po naładowaniu przez 1 godz. do 2 Smartband jest Gotowy do użycia !
  • Łączymy Smartband z telefonem aby wyświetlał prawidłowo czas i datę oraz do zapisywania naszych wyników. Instalujemy aplikację z kodu kreskowego znajdującego się na instrukcji lub z można wejść do Sklepu Play na Androidzie lub IOS i wyszukać i zainstalować aplikację Yoho Sports.
  • Po wejściu do aplikacji klikamy w rogu w suwaki i wchodzimy w opcję:Znajdź moje urządzenie i wyszukujemy Smartband. Po chwili powinien pokazać znaleziony Smartband i synchronizować z telefonem. Czyli godzina i data powinna być taka jak w telefonie.
  • Wszystko gotowe !

4. Jak włączyć Smartbanda M3?

Trzymamy okrągłe wgłębienie na ekranie zegarka palcem przez 4 sekundy. Smartband powinien włączyć się. Po podłączeniu do ładowarki powinien uruchomić się po kilku sekundach.

Następnie krótkie dotknięcie obudza zegarek i podświetla ekran. Opaska ożywia się z ekranem zegarka domyślnie następnie dotknięcia zmieniają dostępne aplikacje i funkcje Smartbandu.

5. Jak zmierzyć ciśnienie krwi na Smartbandzie M3 ?

Wystarczy dotknąć ekran aby ożywić zegarek. Kolejnym krokiem jest przejście poprzez kilkukrotne dotknięcie ekranu na aplikację z serduszkiem i termometrem. Następnie przytrzymujemy palcem ekran aż serduszko zacznie bić i zauważymy że od spodu zegarka zaczęła świecić się zielona dioda. Oznacza to, że Smartband aktualnie robi pomiar ciśnienia. Po około 60 sekundach wynik pojawi się na kilka sekund na ekranie zegarka. Uwaga ! Gdy zegarek jest synchronizowany z aplikacją na smartfonie to każdy wynik pomiaru każdego jest zapisywany dla późniejszego porównania.

6.Jaką aplikację zainstalować do obsługi Smartbandu M3 ?

Najlepszą kompatybilną aplikacją do Smartband M3 jest Yoho Sport, którą pobierzecie tutaj :

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.uthink.ring&hl=pl
Monitor snu
Połączenie Bluetooth Smartband i Smartfon

7. Ok zainstalowałem apkę i co teraz ?

Teraz należy połączyć telefon z smartfonem poprzez bluetooth. Wchodzimy w ustawienia w lewym górnym rogu na suwaczki , dalej klikamy w moje urządzenie i wyszukujemy opaskę M3. Po chwili powinien wyskoczyć na telefonie numer opaski w stylu : A4:B4:G2;X7 . Klikając w ten numer łączymy aplikację ze smartbandem.

Uwaga !

Aby smartfon poprawnie sparował i synchronizował urządzenia należy udzielić 2 zgody aplikacji Yoho Sports, a następnie wyszukać urządzenie poprzez aplikację. Nie parować opaski poprzez bluetooth z ustawień w telefonie gdyż nie połączy to opaski ze smartfonem. Połączenie nastąpi tylko poprzez aplikację ! Gdy zostanie ustanowione na zegarku w lewym górnym rogu pojawi się ósemka leżąca.

8. Smartband nie chce się połączyć z smartfonem ?

Jeżeli aplikacja nie łączy się z Smartbandem wyłączamy zegarek przechodząc do menu Shut Down poprzez kilkukrotne dotknięcie  dolnej części ekranu w Smartbandzie. Teraz przechodzimy do telefonu i wchodzimy w ustawienia>ustawienia Bluetooth i kasujemy wszystkie sparowane urządzenia.

Ponownie uruchamiamy Smartband długim dotknięciem dolnej części ekranu zegarka a w smartfonie uruchamiamy aplikację Yoho Sports wchodzimy w ustawienia i dalej w znajdź/wyszukaj moje urządzenie.

Jeżeli dalej smartfon nie chce się połączyć ze Smartbandem próbujemy wyłączyć bluetooth w ustawieniach smartfonu i próbować się połączyć przez aplikację.

Gdy i ten sposób zawiedzie oznacza to, że smartfon ma zbyt starą wersję bluetooth lub jest nie kompatybilny z opaską. Aby zweryfikować czy opaska nie jest w jakiś sposób uszkodzona powtarzamy czynności na innym smartfonie.

Może tak być, że Smartband z danej dostawy współpracuje z inną aplikacją np. Lefun , tak więc proszę spróbować zainstalować ją i powtórzyć czynności.

9. Ustawienia aplikacji na smartfonie Yoho Sport.

Aby smartfon dokładnie szczytywał dane musimy w ustawieniach aplikacji Yoho Sport podać swoje dane jak płeć, wzrost, wagę i wiek. Będziemy pewni wtedy ,że Smartband dokładnie i prawidłowo odczyta nam liczbę kalorii i inne parametry życiowe.

27 komentarzy do: “M3 Smartband Instrukcja Obsługi Opaski Sportowej

  1. Dzień Dobry,

    jak na tym ustawić aktualny czas?

  2. Aby ustawić czas trzeba połączyć smartband z kompatybilną aplikacją na smartfonie. Po uzyskaniu połączenia smartband automatycznie ściągnie datę i czas.

  3. Dzień dobry,
    W jaki sposób można usunąć wyniki pomiarów tętna w aplikacji?
    Pozdrawiam,
    Janusz

  4. Wszystko działało dobrze przez 15 min od rozpakowania,pobrania apki,synchronizowania z smartfonem po czym cyk i ekran czarny,tzn podświetlenie działa ale zero ikonek na wyświetlaczu.

  5. Aby usunąć wyniki z aplikacji trzeba usunąć aplikację ze smartfonu i zainstalować jeszcze raz podając dane nowego użytkownika.

  6. Kupiłem tą opaskę i za nic nie mogę połączyć jej z telefonem Samsung Galaxy J3 – na czy to polega. Zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją. Jak ewentualnie oddać ten bubel?

  7. Panie Jacku,

    Bubel ? Ja naprawdę bym tego tak nie nazywał bo jest to zegarek który jak na swoją cenę jest zajebisty. Mi chodzi i wielu innym osobom też. Jeżeli nie chce się połączyć z aplikacją której kod pan zeskanował z instrukcij dołaćzonej do zegarka to jest dziwna sprawa. Jeżeli jest pan pewien że zegarek jest uszkodzony to proszę na kontakt emailowy – gaweldetroit@wp.pl . Wyjaśnimy sytuację , nie trzeba rzucać gówna od razu tak ?

  8. Mam dwa pytania:
    -Czy jest możliwość ustawień polskiego menu (na zegarku)?
    – czy jest możliwość zmiany tapety na inne spośród 3 standardowych na zegarku i tymi kilkoma w ustawienia wybierania?

  9. Nie możliwości ustawienia polskiego menu w zegarku. Praktycznie jednak są ikonki graficzne i bardzo mało jest tekstu. Co do tapety to też Tylko można wybrać spośród 3 znajdujących się ma zegarku.

  10. dzien dobry, dostalismy ten zegarek w prezencie. Lezal przez 3 miesiace w szufladzie, dzisiaj naladowalismy go i chcialam go odpalic. niestety opaska nie reaguje na przycisk. Jak podlaczam do ladowania to slysze buczenie , wyswietla sie jakas godzina i wszystko znika. Czy to moze oznaczac, ze zegarek jest uszkodzony ? Nie posiadam dowodu zakupu.

  11. Proszę go pozostawić do naładowania przez około 4 godziny ładując go pierwszy raz.

  12. Dzień dobry. Czy podczas połączenia telefonicznego musi wyświetlać się tylko numer? Jest możliwość żeby wyświetlała się nazwa kontaktu zapisanego w telefonie?

  13. Witam czy jest możliwość ustawienia innej formy wyświetlania czasu, jak jest godzina 18:00 pokazuje mi 06:00.

  14. Nie jest tylko zainstalowany zegar w wersji PM AM

  15. Witam mam połączony zegarek z aplikacją a jak przychodzi mi SMS czy dzwoni telefon to nie wyświetla się na zegarku możecie pomoc

  16. a jaki model ma Pani konkretnie ?

  17. Nawet jako zegarek sie nie nadaje bo wyswietla zla godzine bo za nic nie chce sie sparowac z Samsung A10 poprostu go nie widzi… w aplikacji komunikat “please bind the device tracker” lipa

  18. Może jakaś felerna sztuka się trafiła bo z tym modelem smartfonu wiele razy parowałem opaskę i wszystko działało. Czy na pewno ściągła Pani aktualną aplikację tą z kodu kreskowego instrukcji zegarka ?

  19. A co jeśli żadna nie wyszukuje opaski? Tel huawei y6 2019 i huawei y6II

  20. To może być uszkodzony..

  21. Opaska niechce się połączyć z telefonem . Tel to Lenovo A2016a40. Próbowałam aplikacji Yahoo i leginsy, ale nie da się sparować

  22. Lefun , proszę o radę

  23. Witam jak ustawić żeby liczyło ki kalorie podczas treningu jakiegokolwiek czy tylko ta opaska liczy kroki ?

  24. Witam używam aplikacji fitpro i nawet po włączeniu ustawienia wibracji i po tym jak przyjdziewidomosc na telefon to na opasce wyświetla się wiadomość ale czy jest możliwość by także wibrowała przy wiadomości?

  25. Z tego co wiem w aktualnej wersji oprogramowania nie ma opcji wibracji.

  26. Czy opaska działa z Samsung Galaxy A50 ? Aplikacja nie widzi opaski raz się sparowala z aplikacją Yoho 2 a teraz wyświetla że urządzenie jest odłączone.

  27. Proszę popróbować najróżniejszych aplikacji, w końcu z którąś zadziała. Najlepiej jednak by było jakby Pan zainstalował na smartfonie apkę poprzez QR code z instrukcji opaski. Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

six − six =